За нарцисизм Поліщука платите ви

Михайло Верпучинський

Антимафія :: РЕАКЦІЯ

Чи відомо вам, що левову частку реклами луцьких кандидатів в депутати від діючої влади фінансуємо саме ми з вами, прості люди? Чи знаєте ви, що нерідко блаженне обличчя Ігоря Поліщука, яким максимально намагаються забити луцький інформаційний простір, базується саме на наших з вами податках, а не на, так званих, грошах олігархів?

Наприклад, 90% усіх відео, в яких висвітлювалася діяльність міської влади, що створювалися саме за кошт луцької громади, були направлені здебільшого на популяризацію диво-радника та створення йому образу чудотворця, який є дотичним до усіх без виключення проблем та питань міста і здатний блискавично-професійно їх вирішувати. Медійна підтримка з бюджету Луцька дійсно зробила свою роботу, адже частина лучан, що не заглиблювалася у внутрішню кухню міських процесів, таки повірила у те, що поодинокі позитивні зміни у місті – це справа рук Ігоря Поліщука, а не звичайне «примазування» під події на передньому плані об’єктивів радника, що не має чітких обов’язків та не несе жодної відповідальності за свої дії.

Ті самі відео-ролики, що створені коштом лучан, сам Ігор Поліщук протягом календарного року активно використовував у якості власної реклами у соцмережах, витрачаючи немалі кошти задля їх просування в маси та того, аби показати людям свою компетентність у будь-якому напрямку життя міста.

Але ось, нещодавно, за майже 2 тижні до виборів у дворах міста кандидати в депутати до Луцької міської ради від партії «За майбутнє» почали організовувати зустрічі з мешканцями, на яких розповідали про «світле майбутнє» та кардинальні зміни, які очікують Луцьк, якщо люди за них проголосують. Ніби всі ці роки при владі не була партія «УКРОП», що перед черговими виборами зробила ребрендинг, перетворившись у «За майбутнє».

Згідно багаторічної передвиборчої традиції лучан активно «затарюють» агітаційними матеріалами, на яких до вже звичного «господаря міста» Ігоря Палиці цьогоріч приєднався його протеже Ігор Поліщук, замінивши на цій позиції Олександра Товстенюка, що не виправдав надій на минулих виборах. Але нашу увагу звернула наявність серед агітаційних матеріалів за Ігоря Поліщука газети «Луцький замок».

 

Так, так. «Луцький замок» – це саме те друковане видання, що колись було газетою Луцької міської ради, але на вимогу держави про реформування державних і комунальних ЗМІ, міська рада вийшла з числа засновників видання у 2018 році. Проте слід зазначити, що головним редактором «Луцького замку» досі числиться Віктор Трофимчук, призначений на цю посаду ще Луцькою міською радою. Окрім того, фактичним постачальником матеріалів та "читачів" для видання і досі залишається міськрада та її департаменти, що чітко прослідковується по тендерах, проведених через систему «Prozorro».

Висвітлення діяльності департаменту ЖКГ ЛМР в газеті «Луцький замок» від 29 січня 2019 року обійшлось в 100 000 грн.

Замовлення послуг з висвітлення діяльності департаменту ЖКГ ЛМР в газеті «Луцький замок» від 24 січня 2020 року обійшлось нам з вами в суму 107 000 грн.

Висвітлення діяльності Луцької міської ради в газеті «Луцький замок» від 6 лютого 2019 року на суму 198 000 грн.

Висвітлення діяльності Управління освіти ЛМР в газеті «Луцький замок» від 3 лютого 2020 року на суму 110 000 грн.

Висвітлення діяльності Департаменту муніципальної варти ЛМР в газеті «Луцький замок» від 18 січня 2019 року на суму 80 000 грн.

Висвітлення діяльності Департаменту сім’ї, молоді та спорту ЛМР в газеті «Луцький замок» від 12 лютого 2019 року на суму 80 000 грн.

Висвітлення діяльності Управління охорони здоров’я ЛМР в газеті «Луцький замок» від 22 січня 2020 року на суму 70 000 грн.

Змусили передплачувати "Луцький замок" і членів виконкому, і Волинський краєзнавчий музей. Та навіть КП «Луцький зоопарк». Мабуть і тварини повинні бути в курсі.

Ми бачимо, що Луцька міська рада й надалі залишається негласним власником «Луцького замку» та, найімовірніше, має значний вплив на редакційну політику.

Окрім того, як свідчить та сама система «Prozorro», передплата «Луцького замку» для міськради та підконтрольних комунальних підприємств також фінансується з бюджету луцької громади.

Але повернемося до безкоштовного роздавання газети «Луцький замок» разом із агітаційними матеріалами на користь Ігоря Поліщука. Чим же наповнена газета, що фактично фінансується жителями міста Луцька?

1-а сторінка: неперевершений Ігор Поліщук, здатний приймати надскладні рішення.

2-3-я сторінки: герой громади Ігор Поліщук – і швець, і жнець, і в дуду грець.

4-5-а сторінки: партія, «здатна змінити місто»; люди, що ще «жодним чином не скомпрометували себе» у складі «УКРОПу». Знову-таки, герой міста Ігор Поліщук.

6-а сторінка: ода Ігорю Поліщуку від Василя Зінкевича (про яку його попросили) і, нарешті, на середині 6-ї сторінки ми маємо першу інформацію не рекламного характеру від Луцької міської ради.

7-8-у сторінки займає програма телепередач та кросворди.

Таким чином, як бачимо, 70% газети «Луцький замок» займає реклама Ігоря Поліщука та партії, яку він представляє.

Після усього вищесказаного у нас залишається лише два питання: чи подобається вам те, як витрачаються ВАШІ гроші командою Ігоря Поліщука? Чи готові ви й надалі вкладати гроші в самолюбування улюбленця Ігоря Палиці?

Для того щоб коментувати увійдіть будьласка під своїм акаунтом або зарєструйтесь