ШМ: Уроки вільнодумства 3: Аз Буки

ОНРА

Партнери :: СОКОЛО

Допоможи ближньому –

віддай йому все, що набув за життя,

і стільки матимеш.

 

- РУНАР! – привітався МАМАЙ.

- РАNУР! – відказали ОНОї.

- РАтники! Сьогодні ми зібралися в крині Трипілля й починаємо найповчальнішу гру Характерників -  вивчення символічних ознак Краю для ілюстрування очевидних образів букв Нашої Азбуки. Аби Азбука стала Вашим Учителем на все життя, аби мертва матриця Букв, котра у тілі сплетена лініями, скресала у Вашому серці й голові та пішла світами разом із Вами кола життя творити, маєте навчитися образно мислити. За тим станете вільними й примножите образи Дателя Життя Нашого власними творіннями.

Творити характерно – це наша мета. Осягнете її – здобудете Україну.

Кожен із Вас має ім’я одного з числів Азбуки. Воно є цифровим або числовим кодом для зв’язку зі мною й Полем Духу. Кожен код характерний тим, що він є унікальним ключем до крині Істини. Разом усі коди творять Буквар – Наш словослов. За ним усе створене і ним усе твориться безкінечно. Вам належить творити безкінечність України в Небі й на Землі: як спроможетеся, такою Вона й постане світами.

Для початку гри розбігаєтеся на всі сторони Краю за числовами Вашими – Аз біжить на рахунок рАз, Ведун біжить на рахунок двА, Глаголь – на рахунок три і т. д. Найдалі біжить Ци – на рахунок дев’ятсот. Там межа Крині Української. Біжите так швидко, як дає змогу осилити простір Ваша думка.

Там, де кожного з Вас застала лічба, вивчаєте Азбуку за життям землі: спостерігаєте, як знаки мертвої Матриці втілені в формах природи. Вивчаєте тварин і рослини, прислухаєтеся до співу птахів і вивчаєте їхній життєпис. Коли світло Істини розКРИє Ваше Серце, КРИНя Дателя Життя подасть знак уму про здатність творити за словом Вашим.

Із пізнавальною метою вивчаєте місце гніздування птаха, назва й образ якого співзвучні з Вашим сакральним ім’ям. Для звіту про початок творення Вашого простору складаєте словослов скоромовку, яка характеризує символіку Вашої букви Азбуки. Зі скоромовкою повертаєтеся в школу Крині Нашої, навчаючи дітей Ваших дорогою.

НАше гасло: від кожної землі - за образом її, від кожного образу - за знаками його, від кожного Ратника – за вмінням його, кожному Ратнику – за чином його.

- Дайте приклад, Учителю? – піднявся Аз.

- Пояснюю: мій код – це числово БУКИ. Воно позначає всі букви Азбуки й знак НУЛЯ. Я, наприклад, вибрав для символічного означення себе в Краї пташку БекАс. Вона має виразний образ букви Б, в її назві відображено зміст Ас, вона мантачить повітря крильми так швидко, що видає звук Бе, її ярус життєдіяльності – нульовий: на берегах річок, озер і боліт. Бекас добре бачить і в сутінках, під час токування він, як характерник, може кидатися з висоти 70 метрів, він досліджує грунт і переносить пташенят у безпечні місця між плеснами лапок. Бекас має розкрас пір’я, яке  в польоті виявляє символіку матриці Дому Онуків Дателя Життя тощо. В цілому бекас знає про життя не з книжок, а з власного дослідження землі, тому може бути вчителем птахів.

І я склав таку скоромовку: Бекас букви боком бачить, бекас дзьобом все мантачить. У бекасовім болоті бути сонцю в позолоті. Бурить береги бекас, він побекать - просто ас!

-  Як же оцінюватиметься виконане? – запитав Глаголь.

- Діти оцінять і наслідуватимуть Вас, або відступляться й загинуть на чужині. Є ще запитання?

Запала довга мовчанка, і Мамай ввімкнув Числоволік. РАтники розбіглися в усі боки, начуваючись. Мамай піднявся в Небо й спостерігав за подіями, зручно влаштувавшись обабіч триноги, на якій закріпив набіло загрунтоване полотно для живописання вічного. Навпроти помахом руки розмістив віртуальний екран мавізора, на який проєкціювалися виднокола в десятимірному зображенні. (Наступний урок 4)

Для того щоб коментувати увійдіть будьласка під своїм акаунтом або зарєструйтесь