Ш М: Уроки вільнодумства 10: МАТРІкон – Ключ Життя

ОНРА

Партнери :: СОКОЛО

Допоможи собі –

осягни знання Ключа Життя,

 що за ним ДУХ пізнає свою людську подобу за образом своїм.

 

- РУНАР! – привітався МАМАЙ.

- РАNУР! – відказали ОНОї.

- СоРАтники! Сьогодні ми будемо майструвати Ключ Життя. Але не за знаком Тризуба Володимирового (тільки з використанням його як прототипу), а за знаком Любовного Акту між Небом і Zемлею. Маєте добути Істину про Життя з власного конструкторського досвіду й виснувати думку про те, як відбуваються Акти Життя за закритими для «рабів божих» Дверима Бога. Відкривати Двері будете з нашим СоРАтником ОіЦеТворцем ОрОм. Йому випала роль Наставника характерників відтоді, коли Бог покинув Україну й залишив її виживати самостійно, створивши ВіРУС прийшлих. Дякуючи зусиллям ОРА, українці безперервно виконують роботу за Бога - йдуть до самостійності ВИБОРУ досі, тому й збереглися в несамовитій боротьбі Любові та Ненависті до божественного Вибору.  Досвід Бога, завдяки Нашим зусиллям, значно збагатився. Тож продовжимося, бо ми того варті! Передаю Слово Орові.

- СоРАтники! Всі Ви пройшли Школу Азбуки й довічно будете навчатися в ній, поки не осягнете Перехід від Ци до А. ТоТа ДіРА належить ТоТоМу. Ввійдете в неї, осиливши не Шлях, а ВОЛЮ. Знаком ВОЛІ є Ук – проникнення в ЦеНТР. Там Вас чекає БРАМА й ІсПИТИ. Напийтеся Істини й вона переведе Вас через тунель Ци-Аз.

Ваше завдання полягає в тому, щоб вивчити знак Тризуба й виявити його НАВНИЙ, тобто МАТРІ-ДІД-ДУХ-смисл. Основа, яку осягнете, буде служити Вам образом для Переходу в інші виміри.

З цього МоМенТу запам’ятайте настанову: Бог – це слово-пастка. Воно тримає Ваше Мислення в путах слів. Вийти з Пастки, означає позбавити слова й відповідно Мислення логіки букв. До букв є реальність знаків ДУХУ. Вони творять ПОЛОТНО Істини, де різні ІстоТИ «вишивають» свою тяглість життя в Часі.

Мета дослідження: виявити оптимальні умови збудження центрів головного мозку та Серця. Набуття навиків налаштування інфополя Кринь мозку й Серця на роботу в Інфопросторі Лабораторії Життя.  

Матеріали для роботи: ПЛАН Тризуба, ПЛАН Питара, знак Двоколо (ОН), Таблиця класифікації знаків Трисуття (Триглав).

Матрікон

Порядок роботи: 1) накладіть взаємно ПЛАНИ Тризуба, Питара, знака Двоколо, Триглава, застосувавши чотири масштаби зобРАжень; 2) виявіть графічні схеми НАВИ Питара, які є основою (Полотном, решіткою, павутиною) знаку Тризуба; 3) виявіть графічні схеми руху енергії, зумовлені Двоколом і Триглавом, які є конструктивними елементами Тризуба; 4) побудуйте знак МАТРІкон – НАВНУ модель ПЛАНУ ЖИТТя; 5)  на основі МАТРІкона за змістом зв’язку Неба і Zемлі побудуйте моделі ПЛАНУ й ПрогРАми Життя; 6) виснуйте думки щодо поставленого завдання і мети Переходу.

Хід роботи: Учні вдумливо вивчають графічні зображення й мають дійти логічних висновків щодо масштабування схем Матриці, користуючись інтуїцією в прийнятті остаточних рішень

(Наступний урок 11)  

Для того щоб коментувати увійдіть будьласка під своїм акаунтом або зарєструйтесь