Тромбон Тітяєва та "сон" Рівця. Враження від концерту

Ігор Левчук

Культура :: ПОЗИЦІЯ

Музична родина Тітяєвих знову порадувала лучан. В минулому листопаді дарував музику струнний  квартет «Фенікс» , в якому грав Петро Тітяєв (скрипка), в цьому листопаді Луцьк відвідав чудовий тромбоніст Павло Тітяєв.

Його виступ цілком заслужено викликав бурхливі емоції залу, що зібрав друзів родини, справжніх поціновувачів музики та студентів Волинського фахового коледжу культури і мистецтв імені І.Ф.Стравінського. Саме останні, після закінчення концерту, висловлювали особливе захоплення грою колеги музиканта.

На жаль, незважаючи на анонсування Павла, як хедлайнера імпрези, в ній чомусь прозвучало лише дві (!) програмні композиції за його участі. Головну роль відібрав Академічний камерний оркестр “Кантабіле” Волинської обласної філармонії, який і заповнив собою всю програму. Дивне жонглювання довірою глядача...

Тож вечір заполонила легка скрипкова музика Ларсона, Прайора та Бернстайна, яка в виконанні оркестру розливала в залі приємний настрій вечірнього Бродвею.

Проте казуси продовжились. Не почули лучани заявлених в афіші творів С.Барбера, якого організатори без пояснень замінили чомусь Джорджем Гершвіним. Випала з програми й оголошена ведучою його композиція «Tonight». Ціла композиція. ЇЇ «проспав» керівник Кантабіле Товій Рівець, який просто не дав вступ для її початку. «Булавоносний» пан, який вже традиційно чудить на сцені, цього разу вирішив ще побавитись і в конферансьє. А тому, картаво перебиваючи ведучу, намагався він ватажкувати і програмою, самостійно проголошуючи виконавців. Це дуже бентежило пані Єфіменко, яка традиційно вперто читала написане кимось з папірця. Що ж, шкода що філармонія досі не має професійного конферансу, а тому заміняє його читанням дружини її директора та імпровізаціями «народних». Та і професійний рівень керівника Кантабіле все більше викликає багато нарікань. Може саме тому зневірений в ньому колектив весь концерт традиційно не відривається від партитури. І не безпідставно. Адже змах рук «іменитого» не встигає за музикою. І це знову мало місце при закінченням одного з творів Гершвіна. Печальна картина, панове…

На фоні останніх концертів радує нинішній вибір залу. Акустика Волинського академічного обласного театру ляльок,, на відміну від інших залів міста, найкраще підкреслює звучання класичних інструментів. А відсутність штучного електронного підсилення дає можливість чути природність їх звучання та створює атмосферу камерності гри та тет-а-тет з глядачем. От би ще не спали звукорежисери, що мали б слідкувати за фонами мікрофону ведучої….

Ну що ж. Луцьк, на тлі тотального вакцинобісся, отримав чергову дозу животворної музичного антивірусу. Лише на нього вся надія…

Для того щоб коментувати увійдіть будьласка під своїм акаунтом або зарєструйтесь